Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI

TACK, s.r.o.

Jána Hajdóczyho 6526/126
917 01 Trnava
IČO : 36775291
DIČ : 2022376620
IČ DPH : SK2022376620
registrácia Okresný súd v Trnave, Vložka číslo 20049/T

OBJEDNÁVKA:
Predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín odberu.

OCHRANA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV
Bezpečnosť osobných údajov na internete je veľmi diskutovanou témou. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme niektoré Vaše osobné údaje vedieť. Všetky informácie o Vašej osobe však budeme používať iba pre našu potrebu a neposkytneme ich v žiadnom prípade tretej strane. Údaje, ktoré zadávate pri objednávke
Ako zákazník (fyzická osoba) musíte uviesť nasledujúce údaje:

  • Meno a priezvisko
  • Úplnú poštovú adresu a telefonický kontakt
  • Adresu elektronickej pošty

Tieto informácie sú potrebné pre Vašu identifikáciu ako nakupujúceho. Potrebujeme ich k realizácii a zaúčtovaniu Vašej platby za nakúpený tovar, ku komunikácii s Vami a k tomu, aby sme Vám mohli v poriadku doručiť objednaný tovar. Ak si želáte doručiť tovar na inú adresu, ako je adresa uvedená v objednávke, môžete uviesť aj adresu doručenia (napr. keď posielate darček).

Ak nakupujete tovar ako právnická osoba a chcete platiť prevodom z bankového konta firmy, mali by ste uviesť tiež nasledujúce údaje o firme:

  • Názov firmy
  • Telefón
  • Fax
  • IČO
  • DIČ
  • Bankové spojenie

Tieto údaje nám umožnia urobiť nevyhnutné finančné operácie, vyhotoviť daňový doklad, prípadne identifikovať Vašu platbu realizovanú bankovým prevodom.

Údaje o Vašej činnosti na E -SHOPE Údaje o Vašich nákupoch na E-Shope - Vaše objednávky - sú zhromažďované. Je to potrebné kvôli zaisteniu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a napokon slúžia i k Vašej spätnej kontrole. Informácie o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretej strane.

Aké je naše stanovisko k poskytovaniu Vašich osobných údajov iným spoločnostiam? Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate na E-Shope sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom, s výnimkou partnerov zabezpečujúcich platobný styk ako sú banky, spoločnosti vydávajúce platobné karty a pod. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb.

E-Shop nepredáva, neprenajíma a ani inak neposkytuje Vaše údaje žiadnej tretej strane.

Váš súhlas Ak sa stanete zákazníkom internetového obchodu E-Shopu, dávate už pri potvrdení objednávky súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané. Pravidlá zaobchádzania s týmito informáciami sú popísané v tomto dokumente. Ak príde v budúcnosti k ich zmenám, budete mať možnosť sa s nimi zoznámiť na stránach E-Shopu.

STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania alebo po obojstrannej dohode o zrušení objednávky. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno objednávky zo strany predávajúceho: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru alebo jeho deklarovaná dostupnosť. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.

MOŽNOSTI PLATIEB:

Spôsob dodania tovaru:

zákazník si pre tovar príde osobne do sídla spoločnosti,
zákazníkovi vieme tovar dodať po dohode na určenú adresu.

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA
Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí.

ZÁKAZNÍCKY SERVIS:
Sme tu pre Vás denne k dispozícii, pripravení Vám s čímkoľvek poradiť. Ak ste u nás prvýkrát, neobávajte sa nás kontaktovať a spýtať sa na hocijakú maličkosť.

Na Vaše otázky smerujúce na tack@tack.sk odpovedáme najneskôr do 24 hodín. Budeme radi, keď Váš prvý nákup na internete bude práve na našom e-shope a urobíme maximum pre to, aby sme Vás presvedčili o bezpečnosti a pohodlnosti elektronického nakupovania.

Vaša spokojnosť je našim cieľom.

Záverečné ustanovenie Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na odberateľa až po úplnom zaplatení kúpnej ceny v plnej výške, vrátane dopravy, manipulačného poplatku a DPH. TACK, s r.o. si vyhradzuje právo zmeniť Všeobecné obchodné podmienky. Aktuálne znenie je na www.svedsketorty.sk. V prípade že odberateľ nesúhlasí so znením podmienok, môže svoj nesúhlas vyjadriť písomne.